
Jak kupować w sklepie Słoneczko
Krok 1 - Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie";
- pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi" - w tym miejscu wpisz adres placówki pocztowej jeśli chcesz formę dostawy Odbiór w PUNKCiE
- po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
- kliknięcie przycisku "Zamawiam i płacę" oznacza potwierdzenie zakupu ,
- odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia - a my zrobimy resztę :)
Jeśli interesuje Cię większa ilość produktu niż jest obecnie dostępna na stronie lub produkt, którego nie ma na stronie - skontaktuj się z nami - postaramy się to zamówić.
Jeśli życzą sobie Państwo otrzymać fakturę, prosimy o poinformowanie o tym w uwagach zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.