Olej z orzecha włoskiego tłoczony na zimno 250ml Olvita
Opis
Olej ten charakteryzuje się specyficznym orzechowym smakiem i słodkim aromatem z nutą karmelu. Może być spożywany bezpośrednio w ilości 1-1,5 łyżki.
Zapewnia dzienne zapotrzebowanie organizmu w kwasy z rodziny n-6 i kwasy z rodziny n-3. W kuchni stosowany do sałatek z orzechami, sosów i dressingów, bywa używany szczególnie w daniach kuchni chińskiej, francuskiej i włoskiej.
Działanie oleju orzechowego wygładzające cerę było znane już w XVI wieku. Zawiera on kwasy tłuszczowe, istotne dla zachowania pięknego wyglądu. Doskonale nadaje się do nawilżania wysuszonych dłoni oraz jako krem pod oczy.
Ponadto, przy długotrwałym stosowaniu, olej z orzecha włoskiego nadaje skórze ładny, lekko "opalony" wygląd.
Składniki: Olej z orzecha włoskiego zimno tłoczony, nieoczyszczony, nierafinowany
Niezwykle wartościowy i smaczny olej zimno tłoczony, który pozyskujemy w wyniku tłoczenia na zimno (max temperatura to 40º C) orzecha włoskiego jakości Premium.
Najnowsza technologia tłoczenia, doświadczenie i najwyższa jakość surowca użytego do tłoczenia to kluczowe czynniki przekładające się na wyjątkowość tego produktu.
Olej z orzecha włoskiego charakteryzuje:
– wysoka zawartość kwasów tłuszczowych omega-3 (13 g/100 g),
– wysoka zawartość tłuszczów wielonienasyconych (73 g/100 g),
– obecność naturalnie występującej w oleju witaminy E ( 39,5 mg/100 g).
Korzystne działanie występuje w przypadku spożycia: 10 g LA dziennie i 2 g ALA dziennie.
Utrzymanie prawidłowego stanu zdrowia wymaga zrównoważonego odżywiania i prowadzenia zdrowego trybu życia.
Zastosowanie i zalecane spożycie:
Do bezpośredniego spożycia lub jako dodatek do sałatek, surówek, sałatek, zup i innych potraw. Doskonale harmonizuje z rukolą, gruszką, serem feta. Idealny do pieczywa pszennego.
Olej z orzecha włoskiego posiada typowy dla orzecha włoskiego smak i zapach.
Nie zaleca się podgrzewania oleju.
Sugerowana porcja to 3 łyżeczki/ dzień
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.